Gyakran ismételt kérdések

Nem lett jó a méret. :(

Nem lett jó a méret. :(

Aggodalomra semmi ok, ha nem lett jó a méret, vedd fel velünk a kapcsolatot az [email protected] e-mail címen keresztül. A gyors ügyintézés érdekében mindenképp írd bele a rendelési számodat, illetve, hogy milyen termékre szeretnéd kérni a cserét. Futárt mi fogunk küldeni, amikor viszi az új terméket akkor kell majd neki oda adni a nálad lévő rossz méretű terméket. 

Hibás terméket kaptam

Hibás terméket kaptam

Nem gyakran, de néha előfordulhat, hogy hibás terméket kapsz kézhez. Ebben az esetben semmi teendőd nincs, csak jelezni nekünk e-mailen az [email protected] címen, kérlek csatolj a levélhez egy fotót, amin látható a hiba. Természetesen azonnal küldjük a csere terméket, szintén GLS-el.

Négyzetes elszíneződés van a pólón, miért?

Négyzetes elszíneződés van a pólón, miért?

Digitális textilnyomtatással készülnek a pólóink nagy része, ennek a technológiának a velejárója egy olyan folyamat, amely során a textilt egy előkezelő folyadékkal kell lekezelnünk, ez teszi lehetővé, hogy a festék megtapad az anyagon, és mosás után sem kopik, töredezik meg. A pólóinkat minden esetben ki kell mosni használat előtt. Első, maximum második mosás után a fölösleges előkezelő rétegnek el kell tűnnie az anyagról.

Hogyan mossam a pólót, pulóvert?

Hogyan mossam a pólót, pulóvert?

Termékeinket minden esetben kifordítva, maximum 40 fokon mosd. Szárítóba sajnos nem lehet rakni őket. :(

Mit tegyek, ha nem kaptam visszaigazoló levelet a rendelésemről?

Mit tegyek, ha nem kaptam visszaigazoló levelet a rendelésemről?

Minden leadott, hozzánk beérkezett rendelésről a rendszerünk automatikusan küld neked az általad megadott e-mail címre egy visszaigazoló e-mailt. Ha mégsem kaptál volna ilyet, érdemes utána nézni, hogy jól adtad-e meg az e-mail címed. Ha igen, kérlek írj nekünk egy levelet az [email protected] e-mail címre, és utána nézünk. :)